Про конкурс «Вибір року»
в Україні
ЯК ОБИРАЮТЬ ПЕРЕМОЖЦІВ? ЕТАПИ КОНКУРСУ ЩО ДАЄ УЧАСТЬ У КОНКУРСІ? ПОЛОЖЕННЯ ПРО КОНКУРС ЗАЯВКА НА УЧАСТЬ

ЯК ОБИРАЮТЬ ПЕРЕМОЖЦІВ?

Методика визначення товару No1 розроблена компанією Fеstivals International (USA) і дає комплексну оцінку позиції товару, послуги та компанії-виробника на ринку.

Ми працюємо безпосередньо з уподобаннями споживачів – у дослідженні беруть участь жителі України, що відповідають на питання: “Яку марку чи компанію в номінації ви вважаєте найкращою?”.

Вибір споживачів має найбільшу вагу в загальному результаті, також право голосу мають експерти, представники рекламних агенцій, представники культури та оргкомітет.

ШЛЯХ ДО ПЕРЕМОГИ

Етапи конкурсу:

 

1. Подача заявок від компаній на участь в проекті. На цьому етапі ми складаємо попередній список учасників номінації*

2. Проведення маркетингових досліджень. Опитування споживачів, експертів, представників рекламних агентств, представників культури та шоу-бізнесу і оргкомітету.

3. Сповіщення переможців проекту про результати досліджень.

4. Грандіозна церемонія нагородження та початок рекламної кампанії переможців

*У номінацію потрапляють торгові марки, офіційно представлені на ринку України. Для створення нової номінації учаснику потрібно заповнити заявку на сайті або зв'язатися з представником конкурсу.

УМОВИ УЧАСТІ:

Товаровиробник (або його представник) повинен бути зареєстрованим на території України.
Продукція товаровиробника повинна бути сертифікована та легально поширюватися на території України.
Заявка на участь у конкурсі має бути подана не пізніше 10 червня

ЩО ДАЄ УЧАСТЬ У КОНКУРСІ?

Перемагайте та використовуйте зображення медалі "Вибір року" на упаковці та в будь-яких рекламних матеріалах! Титул "Товар/послуга/компанія N1 в Україні" - це найкраще підтвердження статусу вашого бренду і любові ваших споживачів.

Кожен з учасників конкурсу отримує:
Можливість стати єдиним переможцем у обраній номінації - другого та третього місця не існує.
Результати всебічного дослідження свого бренду.
Запрошення на церемонію нагородження для двох, фото- та відео-матеріали події, а також участь в рекламній кампанії.

Рекламна кампанія переможців включає:
Друкований буклет
Відео-репортаж з церемонії нагородження та трансляцію на ТВ
PR-матеріали в ЗМІ
Зовнішню рекламу (борди та реклама в метро)



 

  • ЗАЯВКА НА УЧАСТЬ В МІЖНАРОДНОМУ ФЕСТИВАЛІ-КОНКУРСІ ТОРГОВИХ МАРОК «ВИБІР РОКУ» В Україні

    всі поля обов'язкові для заповнення