Номінація переможців
Оберіть номінацію
Зареєструйтесь самостійно
Період номінування: 1 січня – 31 травня
Верифікація та погодження учасників маркетингового дослідження
Безкоштовні консультації щодо участі компанії/товару/послуги.
Аналіз варіантів та підбір номінації, що максимально відповідає бізнес-цілям учасника.
Погодження статусу учасника маркетингового дослідження
Національне маркетингове дослідження споживчих уподобань
Зареєстровані компанії та бізнеси стають учасниками маркетингового
дослідження.
Період проведення:
1 червня – 15 вересня.
Інформування учасників про результати маркетингового дослідження споживчих уподобань
Вибір пакету просування
Старт рекламної кампанії.
Старт ефірів та просування у цифрових каналах комунікації.
Виготовлення фото- та відеоконтенту.
Публічна презентація результатів маркетингового дослідження споживчих уподобань
Організація церемонії нагородження
Старт інформаційної кампанії у ділових та глянцевих виданнях