Методика визначення товарів та послуг №1 розроблена компанією Fеstivals International (USA) і дає комплексну оцінку позиції товару, послуги та компанії-виробника на ринку.
Будь-яка торговельна марка, що офіційно представлена на ринку України, може стати учасником національного маркетингового дослідження споживчих уподобань, яке проводить міжнародна маркетингова компанія Ipsos. В рамках дослідження 2019 споживачі обрали найкращих у 50-ти категоріях товарів. При формуванні переможного балу враховувалось опитування представників професійної спільноти, а також високого журі. Найбільшу вагу у підсумковій оцінці (40%) мав голос споживачів.
До складу експертного журі входили понад 90 учасників, що представляють бізнес- та інтернет-асоціації, профспілки, спілки, органи державної влади, медіа та рекламну спільноту.
Серед них представники Міністерства економічного розвитку та торгівлі України, Міністерства аграрної політики та продовольства України, Міністерства інфраструктури України, Міністерства юстиції України, інформаційного агентства Міністерства оборони України, Української асоціації прямих продажів, Спілки підприємців малих, середніх і приватизованих підприємств України, Всеукраїнської рекламної коаліції, BBDO Україна та інші.
У складі високого журі – Влад Яма, Костянтин Грубич, Аніта Луценко, Ольга Фреймут, Андрій Джеджула, Ірина Тимофеєва, Євгеній Ніщук, Юрій Горбунов.
Хороший термін, щоб оцінити ефективність професійної нагороди і її значимість для українського бізнесу» – коментує національний менеджер конкурсу Анна Руденко.
Церемонія нагородження переможців відбулась у концертному залі готелю InterContinental Kyiv. Вітали власників компаній та брендів організатори конкурсу та зірки: Гайтана, СКАЙ, Влад Дарвін, Alyosha та Злата Огнєвіч, Катерина Кухар.