Переможець бізнес-премії Вибір року 2025 – КИЇВХЛІБ – Виробник хлібобулочних виробів року

КИЇВХЛІБ — беззаперечний лідер ринку хлібобулочних виробів України. Щодня на 7 виробничих майданчиках ALVIVA GROUP виготовляється понад 320 тонн продукції під брендом КИЇВХЛІБ. Асортимент бренду налічує більше ніж 180 найменувань хліба та хлібобулочних виробів. Продукція КИЇВХЛІБ експортується до понад 30 країн світу.

КИЇВХЛІБ  – переможець національної премії “Вибір року 2025” у категорії “Виробник хлібобулочних виробів року”

П’ятий рік поспіль КИЇВХЛІБ здобуває переконливу перемогу в номінації “Виробник хлібобулочних виробів року” національної бізнес-премії “Вибір року 2025”. Завдяки чому бренду вдається впевнено утримувати лідерство в галузі та безкомпромісну любов споживачів як в Україні, так і за її межами, розглянемо в короткому огляді.

КИЇВХЛІБ – понад 95 років лідерства та народної любові

Історія КИЇВХЛІБ – одного із найулюбленіших споживчих брендів України, розпочалася ще в далекому 1930 році. Від моменту об’єднання столичних виробників хліба в  однойменний трест у 1930 році і до наших часів, бренд користується всенародною любов’ю. Адже протягом усього періоду КИЇВХЛІБ крокує пліч-о-пліч з українцями, розділяючи як радощі, так і труднощі та незмінно забезпечуючи населення стратегічно важливим продуктом, гарантуючи його якість та відмінний смак. 

Сьогодні КИЇВХЛІБ – лідер галузі, а щоденний обсяг виробництва хліба та хлібобулочних виробів на 7 підприємствах ALVIVA GROUP, які випускають продукцію під брендом КИЇВХЛІБ, перевищує 320 тонн. В портфелі бренда понад 180 найменувань хліба та хлібобулочної продукції, що експортуються до більше ніж 30 країн світу. 

КИЇВХЛІБ – драйвер хлібної галузі України 

Попри війну та складні умови роботи, сьогодні КИЇВХЛІБ є беззаперечним драйвером інновацій національної хлібної галузі. Рухаючись вперед через модернізацію підприємств та виведення на ринок нових продуктових лінійок, бренд веде за собою галузь, змінюючи її. 

Так, загальний обсяг інвестицій у автоматизацію та запуск нових виробничих ліній на семи підприємствах ALVIVA GROUP у Києві, Київській та Полтавській областях, які виробляють продукцію під брендом КИЇВХЛІБ, протягом 2024–2025 років склав близько 400 млн грн. Протягом зазначеного періоду було встановлено та запущено дві нові виробничі лінії, запуск ще двох планується до кінця 2025 року.

Протягом 2025 року ALVIVA GROUP вивела на ринок понад 80 нових продуктів бренду та шість нових брендів (суббрендів): British Sandwich, Norden Bröd, Takolini, Stiketti, Bagolini, Alviva (Export). Було також реалізовано три комплексні рекламні кампанії (Norden Bröd, British Sandwich, SUPER TOAST), що дозволило зміцнити позиції групи та бренду на локальному та глобальному ринках.

КИЇВХЛІБ – всесвіт смаків на кожній кухні

Найвідчутніший ж вплив бренд справив не на галузь, економіку чи бізнес-середовище. Найважливішим досягненням можна вважати те, що бренду з 95-річною історією, вдалося вдихнути нове життя та сенси в український ринок хліба!

Складно не погодитись, що хлібний ринок України, який має гігантський потенціал, “застряг” у минулому. Натомість споживачеві вже не цікавий умовний “батон”, адже він розвивається й прагне більшого.

Тож протягом року бренду КИЇВХЛІБ вдалося не лише стрімко трансформуватися, але й стати драйвером радикальних зрушень, змінивши традиційний ринок “батона і чорного хліба” у високо конкурентне бізнес-середовище.

Українському споживачеві запропонували не просто яскраву упаковку, а принципово нові продукти родом з різних куточків світу а з ними: культуру, традиції, світогляд, цікаве дозвілля, можливість творчого самовираження та автентичний смак у сучасному форматі.

В результаті хліб повернувся на кухні споживачів в абсолютно новому амплуа. Продажі нових продуктових лінійок бренду б’ють рекорди, а національна рекламна кампанія “Norden Bröd від КИЇВХЛІБ: Коли хліб стає культурою” здобула перемогу в номінації “Кампанія року” на конкурсі маркетингових проєктів X-RAY 2025.

Одну ж з головних ролей у процесі зміни парадигми мислення споживача відіграв вибір, зроблений на користь створення власного кулінарного контенту, як основного інструменту просування продуктів КИЇВХЛІБ, та інструменту influence-партнерства, ядром якого є спільне створення цінного контенту та досвіду. У випадку КИЇВХЛІБ – це кулінарія, натхнення, рецепти. Шеф-кухарі та friendly-бренди активно використовують продукцію бренду у своїй кулінарній творчості, генеруючи нові ідеї та рішення для глядачів.

Такий підхід дає споживачеві реальну користь і відчуття причетності до чогось більшого, ніж звичайна купівля хліба, надихаючи пізнавати нове, творити та отримувати задоволення від процесу.

Ідея настільки припала до вподоби споживачеві, що YouTube-канал бренду отримав “Срібну кнопку” менше ніж за півроку з моменту заснування.

Тож, завдяки значним інвестиціям, інноваційним підходам до створення продукту та креативному маркетингу, за декілька років ми побачимо новий український  ринок хлібу, який надалі очолюватиме КИЇВХЛІБ.