Переможець бізнес-премії Вибір року 2025 – Епіцентр – Національна мережа торговельних центрів року
Група компаній «Епіцентр К» — омніканальна екосистема, яка об’єднує торговельні мережі «Епіцентр» та «Нова Лінія», маркетплейс epicentrk.ua, мережу мультибрендових спортивних магазинів «Інтерспорт Україна», агрохолдинг «Епіцентр Агро», заводи з виробництва керамічної плитки Epicenter Ceramic Corporation, виробництво з деревообробки — ЦБМ «Осмолода», логістичні потужності та IQ-офіс Innovation Technology Hub у м. Городок Хмельницької області.
ЕПІЦЕНТР — ВИБІР УКРАЇНЦІВ. ВИБІР РОКУ 2025
Досягнення та інновації
Для групи компаній «Епіцентр К» 2025 рік став часом викликів і водночас можливостей для відкриття нових форматів, інвестицій і рішень, що визначають майбутнє українського ритейлу.
У мережі працює 72 торгові центри «Епіцентр» та «Нова Лінія» та активно розвиваються нові формати — «Епіцентр-Express», «Епіцентр Food», «Епіцентр Home», «Епіцентр Food&Home», а також напрями електронної комерції: маркетплейс, центри видачі замовлень і понад 2 000 поштоматів.
У 2025 році відкрито новий ТРЦ «Епіцентр» у місті Обухові Київської області. Створюють простір радості для дітей три дитячі розважальні парки Epiland — у ТЦ «Епіцентр» на Полярній у Києві, у ТРЦ «Епіцентр» у селищі Чабани і в місті Обухові.
Попри втрату 10 торгових центрів загальною площею понад 200 тис. м2, компанія не лише зберегла динаміку, але й продовжує масштабно інвестувати у відновлення та нові проєкти.
Епіцентр послідовно формує стійку бізнес-екосистему, яка приймає виклики війни та водночас впроваджує стандарти інновацій.
Компанія «Епіцентр» реалізує проєкт вуглецево-нейтрального індустріального парку, у рамках якого будують виробництва з глибинної переробки аграрної продукції.
Епіцентр інвестує в розвиток мережі електрозарядних станцій Е1 — вже 96 у 22 містах — та встановлення понад 21 тисячі сонячних панелей на власних об’єктах, підвищуючи енергоефективність бізнесу.
Соціальна складова
Епіцентр — компанія, яка доводить: бізнес має серце. З початку війни понад 4 000 працівників Епіцентру перебувають у лавах ЗСУ. Епіцентр послідовно впроваджує політику корпоративної соціальної відповідальності, є членом Глобального договору ООН, підписантом Принципів розширення прав і можливостей жінок (WEPs), підписантом Меморандуму про співпрацю та спрямований на підтримку ветеранського бізнесу.
Важливою інновацією року став запуск цифрової платформи Blaho for Communities, створеної компанією «Епіцентр» спільно з Itera та Itera Україна. Це надає можливість бізнесу бути не просто донором, а частиною процесу відновлення.
Спорт у ДНК — довгострокова філософія бренду, спрямована на розвиток сили, командного духу та гордості за країну. Компанія є партнером Національного олімпійського комітету України, засновником футбольного клубу «Епіцентр» і волейбольного клубу «Епіцентр-Подоляни», а також підтримує українську важку атлетику, допомагаючи спортсменам готуватися до міжнародних змагань.
Група компаній «Епіцентр К» інвестує в енергонезалежність, сталий розвиток, e-commerce, розбудову ТРЦ нового покоління, де покупки поєднуються з дозвіллям і соціальною взаємодією.