Переможець бізнес-премії Вибір року 2025 – Лазерхауз – Мережа центрів року косметології та лазерної епіляції

Мережа Центрів лазерної епіляції і косметології в Україні та Польщі. Бренд Лазерхауз із 17-річним стажем, найновішими апаратами, найкращими фахівцями надає повний і якісний спектр послуг в сфері естетичної медицини.

Лазерхауз – це мережа Центрів лазерної епіляції і косметології в Україні та Польщі, поєднує сучасні технології бʼюті-індустрії, медичний підхід та доступність. За роки роботи компанія виросла з одного центру до великої мережі з 74 філіалами, зберігши головне – орієнтованість на безпеку, результат і комфорт кожного клієнта.

Про обладнання:

– У Лазерхауз кожен апарат проходить ретельне тестування перед впровадженням, щоб гарантувати безпеку та ефективність.

– У центрах використовують лише новітнє обладнання останнього покоління, яке застосовують провідні клініки Європи та США.

– Технології покривають широке коло процедур: від лазерної епіляції й чисток до видалення шрамів та судин.

Наш пріоритет – це максимальна якість, довготривалий результат і повна безпека клієнтів.

 

Команда експертів:

– У мережі працюють кваліфіковані фахівці та лікарі, які проходять системні навчання, сертифікації та курси підвищення кваліфікації.

– Внутрішнє навчання в Університеті Лазерхауз дозволяє формувати якісних фахівців на основі єдиних протоколів та високу якість обслуговування незалежно від міста.

– Команда регулярно бере участь у світових конференціях, щоб привозити найновіші світові практики.

 

Проривні ініціативи та підхід до розвитку

– Гнучкі програми лояльності та зручний додаток із системою нагадувань, інформацією про процедури, акціями та персональними рекомендаціями.

– Розвиток гармонійного візуального стилю: сучасна червоно-біла айдентика, чисті лаконічні форми, нейтральна естетика — усе створено для того, щоб фокус був на клієнті й результаті.

– Бренд Лазерхауз – один із небагатьох брендів на ринку, що вибудував комунікацію через сміливі, нестандартні кампанії, які не залежать від сезону, але виконані в єдиному візуальному ДНК.

 

Соціальна відповідальність

– Компанія адаптувала роботу під виклики воєнного часу та продовжила надання послуг, зберігши робочі місця та підтримавши клієнтів.

– Участь у благодійних та соціальних ініціативах, допомога ЗСУ та створення притулку для котів “KittyHouse”

– Висвітлення важливих тем: жіноче здоровʼя, психологічне благополуччя, самоприйняття.

– Створення інформаційного контенту, що популяризує безпечні косметологічні практики та правильний догляд.

 

Філософія бренду

Лазерхауз – це бренд, що формує культуру турботи про себе без зайвих обіцянок, без тиску, з чесністю, експертністю й естетикою.

Стратегія компанії проста і водночас амбітна:

зробити якісну косметологію доступною, безпечною та результативною для кожного.